HEADER4

ICT Servicedesk Medewerker

Gezocht voor 40 uur per week

Solliciteren kan tot en met 13 februari 2019

Houd jij ervan om mensen te helpen met alle voorkomende ICT problemen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Lees snel verder voor alle details over deze uitdagende functie bij Bouwgroep Dijkstra Draisma.

Jij krijgt

Uitdaging, vrijheid en verantwoordelijkheid bij een innovatieve en duurzame bouwer. Je bent samen met het ICT team verantwoordelijk voor het behandelen van alle ICT vragen die onze medewerkers voor jullie hebben. Maar je beantwoordt niet alleen vragen, ook geef je advies over applicaties, hardware et cetera. Kortom: een functie waarin je veel kan betekenen voor Bouwgroep Dijkstra Draisma. Natuurlijk krijg jij ook uitstekende arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.

Wij krijgen

Iemand die meedenkt en goed in ons team past. Humor en sociale vaardigheden vinden wij hierin heel belangrijk. Ook beschik je over:
- Een diploma MBO ICT niveau 4.
- Kennis van Windows, MS Office, Exchange, AD, iTop en Apple producten + software.
- Een paar jaar ervaring is een pré maar niet noodzakelijk.

Werkzaamheden

Je werkzaamheden zullen in eerste instantie voornamelijk bestaan uit:
- Het aannemen, registreren en afhandelen van binnenkomende meldingen via de telefoon/email of ons ticketsysteem.
- Fungeren als technisch aanspreekpunt voor collega’s.
- Signaleren, verhelpen en/of melden van 1e lijns storingen.
- Het proactief vertalen van klantmeldingen naar (verbeterde) technische oplossingen.
- Aandragen van verbeteringen voor de algemene serviceverlening en technische functionaliteiten.
- Actualiseren en optimaliseren van de werkinstructies.

Interesse?

Voor meer informatie over deze vacature kun je op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur contact opnemen met Alex Boorsma via telefoonnummer 0519 22 99 99. Een motivatiebrief met cv kun je tot en met 13 februari a.s. versturen aan