KLACHT INDIENEN

Onderhoud En Beheer By IMAZZO 7 (1)
We verwerken de gegevens in lijn met de AVG, lees onze privacyverklaring voor meer info.
Laat ons weten waarover u niet tevreden bent, wij bespreken graag hoe we dit samen kunnen oplossen.

Maak hiervoor een afspraak met onze afdeling onderhoud of 24-uursdienst. Dit kan heel gemakkelijk via de website.

We hebben bij het maken van de keuze van ons heisysteem zoveel mogelijk rekening gehouden met de omgeving. Helaas kunnen we trillingen en geluidsoverlast nooit helemaal voorkomen. Bouwgroep Dijkstra Draisma hoopt dat u hier begrip voor heeft.

In overleg met de kraanmachinist spreken wij altijd af geen lasten boven bestaande bebouwing te willen hebben. Het kan wel voorkomen dat de giek van de kraan boven uw woning hangt, omdat in verband met de wind de giek met de windrichting mee moet draaien. Met extreme wind zullen we geen werkzaamheden verrichten met de kraan en zal deze ingeklapt worden.

Komt het vaak voor dat u hinder heeft van bijvoorbeeld een radio, dan kan u hier een klacht voor indienen en zullen wij dit melden bij de uitvoerder.

Komt het vaak voor dat u hinder heeft van bijvoorbeeld rondslingerend afval, kan u hier een klacht voor indienen en zullen wij dit melden bij de uitvoerder.

Helaas is het niet altijd mogelijk om alle auto’s en busjes op het bouwterrein te zetten en moeten we gebruik maken van openbare parkeerplekken. Hierdoor kan het voorkomen dat u de auto er niet kunt parkeren. Bouwgroep Dijkstra Draisma hoopt dat u hier begrip voor heeft. Mocht u vanwege lichamelijke klachten toch graag dicht bij de deur parkeren dan kunnen we in overleg met de uitvoerder hier een oplossing voor zoeken.

Contactgegevens